Veelgestelde vragen

1. Wat is Dishdevil?
Dishdevil is een platform waar gebruikers beoordelingen kunnen lezen en schrijven over specifieke gerechten van verschillende restaurants. Het helpt je bij het kiezen van de beste gerechten wanneer je een nieuw restaurant bezoekt.

2. Hoe werkt Dishdevil?
Gebruikers kunnen zoeken naar restaurants en gerechten, beoordelingen lezen, en hun eigen beoordelingen en foto's van gerechten toevoegen. Restaurants worden toegevoegd met hun à la carte menu's en de gerechten worden individueel beoordeeld.

3. Hoe kan ik een restaurant of gerecht zoeken?
Je kunt gebruik maken van de zoekfunctie bovenaan de pagina om naar specifieke restaurants of gerechten te zoeken. Daarnaast kun je filters gebruiken om te zoeken op keuken, dieetopties, locatie, en meer.

4. Waarom werkt 'Zoeken op mijn locatie' niet?
Zorg ervoor dat je toestemming hebt gegeven voor het delen van je locatie in je browser. Op je mobiele telefoon kun je vaak onder Privacy en Beveiliging je locatie toestemming voor je browser aanpassen.

5. Moet ik een account aanmaken om beoordelingen te kunnen lezen of schrijven?
Je kunt beoordelingen lezen zonder een account aan te maken, maar om beoordelingen te schrijven en foto's te uploaden, moet je een account aanmaken.

6. Hoe worden de beoordelingen berekend?
Beoordelingen worden berekend op basis van de sterrenbeoordelingen en geschreven reviews die gebruikers indienen. Een gemiddeld cijfer wordt weergegeven voor elk gerecht.

7. Waarom kunnen sommige restaurants niet toegevoegd worden aan Dishdevil?
We voegen alleen restaurants toe die een stabiel à la carte menu hebben. Restaurants met vaak wisselende gerechten of verrassingsmenu's worden niet toegevoegd omdat de consistentie van de gerechten moeilijk te beoordelen is.

8. Waarom worden tijdelijke gerechten zoals 'soep van de dag' of 'vis van de dag' niet toegevoegd?
Gerechten zoals 'soep van de dag' of 'vis van de dag' veranderen regelmatig en kunnen dus niet consistent beoordeeld worden. Daarom voegen we deze gerechten niet toe aan Dishdevil.

9. Kan ik als restaurant mijn menu en gerechten zelf beheren op Dishdevil?
Dat wordt binnenkort mogelijk. Neem contact met ons op voor meer informatie.

10. Wat moet ik doen als ik een fout zie in een gerecht of restaurantprofiel?
Als je een fout ziet, kun je dit aan ons melden via het contactformulier op onze website. We zullen de informatie zo snel mogelijk controleren en bijwerken.

11. Wat voor soort foto's kan ik uploaden?
Je kunt foto's van de gerechten uploaden die je hebt beoordeeld. Zorg ervoor dat de foto's duidelijk en van goede kwaliteit zijn. Ongepaste foto's worden verwijderd.

12. Hoe kan ik contact opnemen met Dishdevil voor ondersteuning of andere vragen?
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.


Heb je andere vragen die niet in deze FAQ worden beantwoord?
Stuur een e-mail naar info [at] dishdevil.com. We helpen je graag verder!